Ostra Karta, czyli ostrowiecki system obejmujący system zniżek i rabatów oferowanych przez firmy działające na terenie miasta powiększył się o kolejnych 7 podmiotów. Są wśród nich korporacje taksówkarskie, szkoły jazdy, salon piękności, restauracja a nawet firma zajmująca się sprzedażą klimatyzacji czy pomp ciepła. Powody jakie skłoniły przedsiębiorców do uznawania Ostrej Karty to we wszystkich przypadkach takie same.
-Ostra Karta dlatego, żeby trafić do większej ilości klientów w Ostrowcu, żeby mieli możliwość tańszego zakupu z montażem. Na naszym rynku jest bardzo dużo różnych firm ale żadna z nich nie chce być tak bardzo otwarta dla klientów. Stwierdziliśmy więc, że włączymy się. Zobaczymy jaki będzie rezultat. A oferujemy rabat 10 procent na klimatyzację a na pompy ciepła 5 procent- mówił Rafał Kołowajtys z firmy Eko-Klima.
W zamian za zniżki dla klientów, miasto oferuje promocję.
- Do tej pory było to poprzez różnego rodzaju informacje w mediach społecznościowych, na naszych stronach internetowych, przy okazji naszych wizyt w lokalnych mediach. Teraz ruszamy z dużą kampanią przez spoty w mediach lokalnych, poprzez wizerunkowe plakaty na przystankach i wszelkiego rodzaju informacje dotyczące korzyści dla przedsiębiorców i oczywiście dla mieszkańców- dodał Artur Łakomiec wiceprezydent Ostrowca.
Poza firmami prywatnymi również instytucje miejskie oferują rabaty np. przy zakupie biletów do kina czy na basen.












Napisz komentarz
Komentarze