Aby zainteresować Ponidziem mieszkańców, Urząd Marszałkowski planuje kampanię promocyjną w mediach społecznościowych, do której zaangażowano popularnych wideoblogerów. Blogerzy, Dorota i Jarek z "Szalonych Walizek", opisują siebie jako pokazujących świat z perspektywy czterech żywiołów: wody, ziemi, powietrza i podniebienia.
Ponidzie zostanie zaprezentowane z perspektywy wody, z kajaka.
- Podczas spływu kajakowego po Nidzie, Czarnej i Białej Nidy, będą uchwycać piękno malowniczych krajobrazów, nieskażonej przyrody oraz zabytkowych miasteczek. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, będą publikować relacje i fotorelacje z podróży, a także posty o najciekawszych miejscach regionu. Na zakończenie powstanie materiał filmowy i artykuł na stronie internetowej. Zebrane materiały zostaną wykorzystane przez Urząd Marszałkowski na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, a także w wydawnictwach i materiałach promocyjnych Oddziału Turystyki - informuje Piotr Kisiel, dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Spraw Zagranicznych Urzędu Marszałkowskiego.








Napisz komentarz
Komentarze