Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
czwartek, 18 grudnia 2025 18:07
Reklama Radio Rekord Świętokrzyskie

Czytać albo nie czytać? Czytać! Warsztaty w bibliotece pedagogicznej

Jak zachęcić pokolenie Alfa do czytania? Jak rozmawiać z młodzieżą o lekturach? Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego w Kielcach serdecznie zaprasza nauczycieli-polonistów oraz uczniów szkół ponadpodstawowych na bezpłatne warsztaty, które odbędą się we wtorek 17 września w siedzicie biblioteki przy ul. Jana Pawła II 5 w Kielcach.

Warsztaty, organizowane w ramach Festiwalu Herlinga-Grudzińskiego, poprowadzi Robert Chamczyk - autor wielu publikacji z zakresu nauczania języka polskiego, w tym bestsellerowego słownika środków stylistycznych „Metafora rządzi”, redaktor merytoryczny w wydawnictwie edukacyjnym, były ekspert Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.


Harmonogram warsztatów:
- 11.30 -13.10 - „Czytać albo nie czytać – oto jest pytanie” - warsztaty dla uczniów szkół ponadpodstawowych poświęcone m. in. metodom i technikom pracy z lekturą,
- 13.30 - 15.10 - „Nie tylko TIK TOK. Jak zachęcić pokolenie Alfa do czytania lektur?” - warsztaty dla nauczycieli języka polskiego, podczas których będziemy się zastanawiać czy literatura potrzebna jest we współczesnym świecie, zostaną również omówione etapy, metody oraz techniki pracy z lekturą.
Każdy z warsztatów trwać będzie dwie godziny lekcyjne z przerwą, liczba miejsc ograniczona, chętnych do udziału prosimy o zgłoszenia - 41 344-28-61, w. 205 lub mailowo: [email protected]

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze