Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
niedziela, 21 grudnia 2025 12:23
Reklama

Infokiosk ma usprawnić obsługę interesantów w wydziale komunikacji

Od 1 października w holu głównym Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim pojawił się infokiosk, który ma usprawnić obsługę interesantów i uporządkować kolejki. Dzięki temu rozwiązaniu, interesanci załatwiający sprawy w Wydziale Komunikacji będą musieli pobrać bilet wskazujący ich kolejność obsługi.

- Jest to bardzo proste urządzenie, które na zasadzie biletowania, usystematyzowania kolejki, usystematyzowania spraw jest kompatybilny z drugim urządzeniem ekranowym. I na tym urządzeniu ekranowym pojawia się dany numer, dane stanowisko. Tym samym kolejka jest usystematyzowana co umożliwi łatwiejszy i lepszy dostęp do naszych pracowników - informuje Agnieszka Rogalińska, starosta ostrowiecki. 

Na wyświetlaczu infokiosku można wybrać odpowiedni zakres spraw, takich jak rejestracja pojazdu, wyrejestrowanie czy odbiór dowodu rejestracyjnego. Po pobraniu biletu należy udać się do poczekalni, gdzie na centralnym wyświetlaczu wizualnie oraz głosowo zostanie wywołany numer wraz ze wskazaniem odpowiedniego stanowiska.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze