"Lokalne niebanalne" to tytuł konkursu plastycznego, który miał na celu właśnie w taki wizualny sposób odkrywanie ale i promowanie ostrowieckich przedsięwzięć gospodarczych.
-Jego głównym celem jest motywowanie dzieci i młodzieży do odkrywania gminy Ostrowiec Świętokrzyskiej z perspektywy lokalnej gospodarki. To jednak takie najmniejsze przedsięwzięcia gospodarcze, bo chodzi tutaj o jednoosobowa działalność gospodarczą lub spółkę cywilną. I istotna jest też oczywiście promocja ostrowieckiej przedsiębiorczości. Bardzo istotnym elementem tego konkursu jest również promocja tych lokalnych, właśnie mniejszych biznesów-wyjaśniał Łukasz Kot z Centrum Rozwoju Lokalnego, inicjatora i organizatora tego przedsięwzięcia.
To już piąta edycja w której biorą udział uczniowie ze szkół podstawowych. W ten sposób mogą poznawać reguły przedsiębiorczości czy lokalny rynek pracy. Co ciekawe, prace były oceniane nie tylko przez jurorów ale też w internautów.
- Ta Nagroda Publiczności przyznaną ją pracy, która uzyskała największą ilość udostępnień na naszym profilu facebookowym. To jest główna funkcja tej dodatkowej nagrody, żeby promować te lokalne biznesy, żeby takie informacje miały jak największe zasięgi. I faktycznie, zwycięska praca miała ponad 65 tysięcy odsłon postu i udostępnionych zdjęć nadesłanych prac. To bardzo duży wynik, ponad dwukrotnie wyższy niż w zeszłym roku. A największą ilość udostępnień uzyskała praca Marcela Mroczka, która przedstawiała firmę Mimi Torek, pani Moniki Krechowiak.
Oficjalne rozstrzygnięcie konkursu już dziś, we wtorek w OBK. A zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe o wartości od 300 do 200 zł.








Napisz komentarz
Komentarze