Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
piątek, 12 grudnia 2025 09:23

Blisko dwieście prac w konkursie promującym regionalne produkty

199 prac plastycznych, przygotowanych głównie przez dzieci i młodzież z regionu świętokrzyskiego wpłynęło w konkursie “#dobrybopolski #dobryboświętokrzyski”, organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego. Autorów najlepszych prezentacji rodzimych produktów poznamy 20 lipca.

Zadaniem uczestników rywalizacji było przygotowanie, z wykorzystaniem dowolnej techniki, pracy plastycznej pokazującej cechy i walory świętokrzyskich wyrobów i produktów. Należało także fotograficznie dokumentować postęp prac: przygotowanie materiałów, wykonywanie rysunku czy kolażu oraz efekt końcowy. Finalnie autorzy prac przedstawili m.in. produkty z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej we Włoszczowie, majonez kielecki, krówkę opatowską, miody ze świętokrzyskich pasiek, jabłka sandomierskie, truskawkę bielińską, karpie z Rytwian, czy śliwki szydłowieckie.

Teraz ruszają prace komisji konkursowej, która uhonoruje twórców najlepszych prac. Nagroda za I miejsce to 1 tys. zł,  laureat drugiego miejsce odbierze nagrodę rzeczową o wartości 400 zł, a trzeciego - nagrodę o wartości 300 zł. Przyznanych zostanie także 10 wyróżnień - każde w postaci nagrody rzeczowej o wartości 200 zł. Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników zaplanowano na 20 lipca br.

Głównych celem konkursu, odbywającego się pod honorowym patronatem wiceminister sportu, posłanki Anny Krupki  jest promocja produktów i firm z regionu świętokrzyskiego. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze