Aktualny druk formularza rozliczeniowego dostępny jest na stronie; opatow.praca.gov.pl pod logiem Tarcza Antykryzysowa w zakładce: Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców. Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (15) 86 80 300, wew. 344.
Na stronie internetowej opatow.praca.gov.pl utworzona została zakładka z informacją dla klientów o rejestracji przez internet przy pomocy profilu zaufanego za pośrednictwem portalu praca.gov.pl. W zakładce tej znajdują się informacje do czego służy profil zaufany oraz instrukcja jak go założyć. Profil Zaufany zakładany jest nieodpłatnie i jest ważny przez 3 lata. Co ważne, można go założyć samodzielnie bez wychodzenia z domu za pomocą internetowego konta bankowego, dowodu osobistego z warstwą elektroniczną lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Ponadto znajduje się tutaj również instrukcja jak założyć konto na portalu praca.gov.pl, który umożliwia nie tylko rejestrację w urzędzie pracy, ale pozwala też na załatwienie wielu spraw, złożenie wniosków i innych pism bez wychodzenia z domu.
W przypadku rejestracji w sposób tradycyjny, w tej samej zakładce został zamieszczony również link z informacją na ten temat i dokumentami, które należy wydrukować i złożyć w tutejszym urzędzie. W przypadku braku możliwości samodzielnego wydruku formularzy, można je pobrać w siedzibie urzędu.
Wszelkie informacje na temat rejestracji można uzyskać pod numerem telefonu; (15) 86 80 300, wew. 320 lub 321. Dokumenty można również składać do skrzynki podawczej wystawionej przed urząd od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.






Napisz komentarz
Komentarze