Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
niedziela, 14 grudnia 2025 06:42

Promocja Regionu Świętokrzyskiego w czterech odsłonach

„Świętokrzyskie. Jesteśmy blisko” – to hasło jakie będzie towarzyszyło kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego, jaka będzie prowadzona w całym kraju.
Promocja Regionu Świętokrzyskiego w czterech odsłonach

Źródło: foto Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

 

W pięciu sąsiadujących z naszym regionem województwach, czyli  mazowieckim,  łódzkim, śląskim, małopolskim oraz lubelskim rozmieszone zostanie 11 bilbordów promujących Świętokrzyskie. Najwięcej, bo aż 5 stanie w mazowieckiem. Obecna kampania wykorzystując wizerunkowy sukces serialu "Ojca Matusza", który powstawał między  innymi dzięki funduszom  promocyjnym regionu w  poprzedniej edycji RPO, będzie też nawiązywała do tego serialu. Jego twarzą został  aktor Rafał Cieszyński, który od roku 2008 roku gra w z serialem „Ojciec Mateusz”. Spoty z jego udziałem będą emitowane w telewizji naziemnej już w czerwcu i lipcu. Poza filmami reklamujący atrakcje turystyczne i przyrodnicze, ma zostać także nakręcony spot o uniwersalnej tematyce, łączącej aspekty gospodarcze i turystyczny. Planuje się aż 190 emisji tych krótkich filmików. 

 

Do przyjazdu i zwiedzania Ziemi Świętokrzyskiej mają zachęcać ujęcia z Gór Świętokrzyskich, Buska Zdroju i jego Parku Zdrojowego, Ponidzia i oczywiście zabytkowego Sandomierza.  W reklamach skierowanych do potencjalnych inwestorów pokazane zostaną m.in. Targi Kielce, Główny Urząd Miar, Politechnika Świętokrzyska, Kielecki Park Technologiczny, Specjalna Strefa Ekonomiczna Starachowice.

W czerwcu i lipcu dwie telewizje  TVP oraz Polsat, swoich śniadaniowych a więc porannych emisjach,  mają wyemitować też sponsorowane programy na temat walorów turystycznych i gospodarczych naszego regionu.

Na ten cel przeznaczonych zostanie blisko 2,15 mln zł ze środków unijnych.

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze