Prace nad stworzeniem i wybraniem Marki Miejsca a więc produktów, usług czy atrakcji turystycznych zlokalizowanych na terenie działania Lokalnej Grupy Działania Krzemienny Krąg przybrały już konkretny wymiar. Powstała bowiem krótka lista 12 produktów, które aspirują i mogą stać się wyróżnikiem 10 gmin z powiatu ostrowieckiego i lipskiego tworzących LGD Krzemienny Krąg.
- "W przepięknych piwnicach winnicy będą stoiska z produktami, które mogą stać się naszą kulinarną wizytówką i tam będziemy się wymieniali uwagami na temat wartości lokalnych przysmaków " - wyjaśniał Jarosław Kuba szef LGD Krzemienny Krąg. I dodał, że wśród tych produktów jakie będą degustowane w winnicy Pawłowice znajdą się znane i cenione już na rynku smakołyki.
- "W otoczeniu winnicy będzie degustacja win, sera., piwa, chruścieli i w towarzystwie muzyki wykonywanej przez Witka z Ulicy, który może być twarzą tej kampanii".
Inicjatorzy stworzenia Marki Miejsca planują, że do końca roku wybrana zostanie jej nazwa a wiosną przyszłego roku już na terenie gminy Bodzechów odbędzie się oficjalna prezentacja wszystkich produktów i usług jakie będą mogły posługiwać się zastrzeżoną nazwą.






Napisz komentarz
Komentarze