Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
środa, 17 grudnia 2025 04:04

Zmiana godzin pracy Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ

Od 28 listopada w każdy poniedziałek Sala Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ przy al. IX Wieków 2a Kielc w Kielcach będzie czynna do godziny 18. Dzięki temu mieszkańcy województwa będą mieli więcej czasu na zaplanowanie i załatwienie spraw w tym punkcie.
Zmiana godzin pracy Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ

Źródło: , NFZ Kielce

Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów prowadzą obsługę w zakresie:

  • potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  • przyjmowania wniosków na leczenie uzdrowiskowe,
  • wydawania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
  • zakładania i potwierdzania Profilu Zaufanego,
  • wyjaśnienia statusu ubezpieczenia w kontakcie osobistym.
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne,
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.

Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów nie załatwiają spraw kierowanych drogą pocztową.

Możliwy jest również kontakt bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Centrali NFZ lub:  Skontaktuj się z e-Doradcą NFZ.

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze