Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów prowadzą obsługę w zakresie:
- potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
- przyjmowania wniosków na leczenie uzdrowiskowe,
- wydawania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
- zakładania i potwierdzania Profilu Zaufanego,
- wyjaśnienia statusu ubezpieczenia w kontakcie osobistym.
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne,
- uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.
Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów nie załatwiają spraw kierowanych drogą pocztową.
Możliwy jest również kontakt bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Centrali NFZ lub: Skontaktuj się z e-Doradcą NFZ.
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.






Napisz komentarz
Komentarze