- Najlepsze prezenty są obok nas. Święta to nie tylko: czyste okna, pośpiech, zakupy, ale przede wszystkim nasi bliscy – mówi Aleksandra Niemczyk, wiceprezes Stowarzyszenia Sztuka Łączenia. - Zróbcie sobie prezent na święta i obejrzycie spot – dodaje. Produkcja miała premierę 15 grudnia i spotkała się z bardzo dobrym odzewem. Pod spotem na profilu facebookowym Stowarzyszenia Sztuka Łączenia pojawiło się bardzo dużo ciepłych komentarzy i sygnałów, że film wzrusza i doprowadza do płaczu. – Jeżeli są to pozytywne łzy, bardzo się cieszymy – dodaje Ola Niemczyk. W spocie wystąpili aktorzy z Teatru imienia Stefana Żeromskiego w Kielcach. Nagranie odbyło się w pomieszczeniach restauracji Żółty Słoń. To już drugi spot filmowy zrealizowany przez Stowarzyszenie Sztuka Łączenia, w ramach kampanii „Rodzina, jak, to, jest?”. Jej celem jest pokazanie blasków i cieni posiadania rodziny. W ramach kampanii, od połowy października, są udostępniane podcasty z udziałem psychoterapeutki, terapeutki traumy Patrycji Osman oraz profesora Krzysztofa Gąsiora, psychologa klinicznego, psychoterapeuty, terapeuty rodzin, szef Świętokrzyskiego Centrum Profilaktyki i Edukacji. Specjaliści odniosą się do wielu obszarów funkcjonowania związków. Ta cześć projektu nosi tytuł „Rodzina jak”. Elementem kampanii są również artystyczne sesje zdjęciowe, z udziałem 10 rodzin, prezentujące pary z dziećmi w różnych, niebanalnych odsłonach. Partnerami projektu są Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Politechnika Świętokrzyska. Projekt "Rodzina jak, to, jest?" dofinansowało Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w konkursie Po Pierwsze Rodzina na rok 2022.
Powstaje nowy spot Stowarzyszenia Sztuki Łączenia
Istotą świąt powinna być miłość i czas oraz przestrzeń podarowane najbliższym. Boże Narodzenie powinno być czasem wytchnienia od codziennej bieganiny. To główne przesłanie kolejnego spotu filmowego, zrealizowanego w ramach kampanii „Rodzina jak, to, jest?”, którą od września, prowadzi w regionie Stowarzyszenie Sztuka Łączenia.
- 16.12.2022 14:11







Napisz komentarz
Komentarze