Jak działa Shopify Support?
W kwestii rozwiązywania problemów technicznych Shopify oferuje bardzo wiele różnorodnych możliwości i dróg na zdobycie odpowiedzi na konkretne pytania. Rozbudowany customer support sprawia, że prowadzenie platformy sprzedażowej jest niezwykle komfortowe i nie stwarza kompletnie żadnych problemów. Można z łatwością rozwiązać nawet bardzo skomplikowane problemy.
W pierwszej kolejności w przypadku problemów z Shopify warto skorzystać z pomocy społeczności, która jest zgromadzona wokół narzędzia. W sieci bez problemu można znaleźć kanał youtube poświęcony platformie, fora dyskusyjne czy liczne blogi. Każde z tych miejsc może doskonale sprawdzić się jako źródło wiedzy na temat konkretnych problemów.
W ramach narzędzia dostępne jest również centrum pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jest to swego rodzaju support, gdzie można znaleźć wiele cennych informacji, które zdecydowanie ułatwią prowadzenie samej sprzedaży w serwisie.
Wreszcie dostępne są takie narzędzia jak live chat, kontakt mailowy czy infolinia, na której można skontaktować się ze specjalistą, który pomoże w rozwiązaniu problemów. Live chat to jedno z najwygodniejszych w użyciu narzędzi, które pozwala na dokładne opisanie konkretnego problemu i daje możliwość bardzo szybkiego otrzymania odpowiedzi na poruszane kwestie. Dzięki temu w wielu przypadkach w przeciągu kilku minut można otrzymać rzetelną odpowiedź na konkretne kwestie.
Warto dokładnie poznać same możliwości działu pomocy
Każda osoba, która prowadzi sprzedaż na platformie powinna dobrze zapoznać się z możliwościami oferowanymi przez dział pomocy. Wiele informacji na ten temat można znaleźć na stronie: https://brandactive.pl/shopify-support-jak-dziala-na-jaka-pomoc-mozesz-liczyc/. Znając możliwości platformy zdecydowanie łatwiej z niej korzystać i radzić sobie z wszelkiego rodzaju problemami, które mogą wystąpić.






Napisz komentarz
Komentarze