Logotyp – podstawa identyfikacji wizualnej firmy
Najczęściej firmy decydują się na umieszczenie na kubku logotypu. I w większości przypadków jest to dobry wybór. Obdarowany klient używa kubka na co dzień i logo szybko zapada w pamięć. Jeżeli jednak wybierasz takie proste znakowanie, warto całość urozmaicić ciekawym kształtem lub kolorem – samo logo na białym, podstawowym kubku, nie da pożądanego efektu.
Jakie masz inne możliwości? Sprawdź kubki z nadrukiem na Ceramika Reklamowa - szybko przekonasz się, że kubek z logo nie musi być nudny. Czasami wystarczy oryginalne barwienie. Wybierz kolor metaliczny lub neonowy, a nawet prosty kubek zacznie rzucać się w oczy. Warto również zdecydować się na ciekawszy model samego kształtu kubka. Świetnym pomysłem jest także zastosowanie jednego koloru na powierzchni kubka a innego, kontrastowego – w środku. Wówczas nawet prosty kubek z samym logo będzie interesujący.
Nadruk w jakości foto – plakat lub zdjęcie
Chcesz przekazać więcej i z dużą ilością detali? Wybierz nadruk fotograficzny. Dzięki niemu na powierzchni kubka może znaleźć się treść plakatu, ciekawa wizualizacja, a nawet zdjęcie budynku firmy, załogi czy oferowanych przez ciebie produktów.
O ile jeszcze kilka lat temu jakość druku foto na kubkach pozostawiała wiele do życzenia, to dziś nie ma już powodów do narzekania – technika poszła do przodu i zdjęcie naniesione zostaje w wysokiej rozdzielczości, z dbałością o szczegóły.
Chcesz wyróżnić się jeszcze bardziej? Przykryj warstwę z fotografią termoatywną powłoką, znikającą podczas nalewania ciepłego napoju – dzięki temu zyskasz nie tylko ciekawy nadruk, ale także intrygujący efekt.
Firmowa grafika – dla przyciągnięcia wzroku
Na kubku możesz umieścić właściwie wszystko – poza logotypem i zdjęciem, także własną grafikę, w jednym lub w wielu kolorach. Dzięki temu uzyskasz bardzo indywidualny i przyciągający wzrok gadżet.
W zależności od specjalizacji, firmy decydują się na różne typy grafik. Bardzo popularne są obecnie tzw. doodle, czyli bazgrołki – liczne drobne motywy przypominające kolorowankę. Równie ciekawym pomysłem jest zaprojektowanie krótkiego komiksu, dotyczącego branży lub samej firmy. A jeśli adres siedziby twojego przedsiębiorstwa sprawia problemy nawigacjom i goście często się skarżą, że trudno do was dotrzeć, nadrukuj na kubku mapę z wskazówkami dojazdu.
Własny nadruk sprawi, że obdarowana kubkiem osoba będzie zaintrygowana i doceni wysiłek włożony w zaprojektowanie gadżetu.
Nie tylko grafika - motywujące lub śmieszne hasło
Nadruk na kubku reklamowym kojarzy się przede wszystkim z grafiką – a przecież to nie jedyna opcja. Równie dobrze możesz umieścić na nim tekst. To ogromne pole do popisu dla twojego działu marketingu i ciekawy pomysł na przekazanie ważnych dla firmy treści.
Doskonałym pomysłem jest oczywiście slogan, hasło reklamowe czy inny, krótki tekst, kojarzący się bezpośrednio z twoim przedsiębiorstwem, unikatowy dla niego. Możesz także zdecydować się na inspirujący cytat czy na krótki żart językowy – wiele zależy od specyfiki branży, ale możliwości są ogromne. Dzięki temu zyskujesz naprawdę ciekawy, nietuzinkowy gadżet.
Nadruk personalizowany – na wyjątkową okazję
Wyjątkowe okazje wymagają wyjątkowych środków. Jeśli potrzebujesz gadżetu na konkretną imprezę, nie ma lepszego rozwiązania niż kubek reklamowy. Łatwo oszacujesz potrzebną ich ilość i bez problemu zamówisz wymagany wolumen.
Personalizowane kubki możesz rozdawać podczas targów, wkładać do świątecznych paczek czy wręczać z okazji dnia roku powiązanego z twoją branżą. To także świetny sposób na docenienie wyjątkowego klienta: nadruk z imieniem czy życzeniami wykonasz na zamówienie od jednej sztuki, dzięki czemu możesz dopieścić kontrahenta naprawdę unikatowym prezentem.
Wbrew pozorom, wybór nadruku na kubku reklamowym to ważna decyzja. To za jego pomocą będziesz prowadzić komunikację marketingową – to, co znajdzie się na kubku, będzie przemawiać w imieniu twojej firmy. Logotyp, zdjęcie czy hasło, w trakcie użytkowania staną się klientowi doskonale znane, dlatego też warto poświęcić chwilę na przemyślenie strony graficznej.






Napisz komentarz
Komentarze