- Współpracę z marką Staropolska rozpoczęliśmy już rok temu, a od sierpnia firma regularnie dostarcza wodę dla wszystkich drużyn naszej sekcji. Byliśmy i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy, a jej owocem jest produkt, który dzisiaj finalizujemy - mówił podczas konferencji Karol Szewczyk, wiceprezes KSZO ds. piłki ręcznej. - Naszym wkładem w rozwój firmy jest brand KSZO. Z każdej sprzedanej butelki firma będzie przekazywała cegiełkę na bieżącą działalność naszego klubu. Liczymy na kibiców, że będą pili Staropolską i w ten sposób będą wspomagali klub, a także małą, rodzinną, polską firmę z pobliskiej Iłży.
Na rynku pojawił się sygnowany herbem KSZO produkt w postaci wody niegazowanej i gazowanej, w butelkach 1,5 i 0,5-litrowych. W przyszłości oferta poszerzona ma być także o wodę lekko gazowaną.
– Nasza filozofia jest taka, że z partnerami chcemy wspólnie budować interesy. Poprzez to, że mamy, jako KSZO i Staropolska, wspólny brand, chcemy sprzedać jak najwięcej wody po to, by z jej sprzedaży zasilone zostało także konto klubowe. Bardzo chciałbym spotkać się na kolejnym meczu naszych piłkarzy ręcznych i ogłosić kolejnych partnerów klubu. Tylko takie działania mogą przynieść utrzymanie zespołu na takim poziomie, by 90-lecie KSZO nie było smutne, a radosne – dodał Tomasz Frąk, koordynator Klubu Biznesu KSZO.






Napisz komentarz
Komentarze