Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
środa, 17 grudnia 2025 15:20

Superliga zmienia nazwę

Polski koncern wielobranżowy ORLEN został sponsorem tytularnym najwyższych szczeblem rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Dla męskiej ligi nową nazwą będzie ORLEN Superliga, natomiast dla kobiecej ORLEN Superliga Kobiet. Umowa obowiązywać będzie przez trzy sezony.
Superliga zmienia nazwę

Źródło: Zdj. - FB Orlen Superliga

Zgodnie z umową marka ORLEN, oprócz bycia w nazwie męskich i żeńskich rozgrywek piłki ręcznej, będzie widniała na strojach zawodników wszystkich klubów (w tym KS Vive Handball Kielce), na parkietach, na bandach reklamowych oraz tablicach statycznych. Logo koncernu będzie również prezentowane podczas transmisji telewizyjnych, internetowych oraz w mediach digitalowych.

- ORLEN to największa firma multienergetyczna w tej części Europy. Budujemy silną, globalną markę nie tylko realizując duże programy inwestycyjne, ale także wspierając najbardziej popularne dyscypliny sportu w Polsce, jedną z nich jest bez wątpienia piłka ręczna. Dlatego po połączeniu z PGNiG podjęliśmy decyzję, że będziemy kontynuować sponsoring tytularny tych rozgrywek i w ramach Grupy ORLEN pozostaniemy partnerem Superligi. Polskie kluby to liczące się zespoły w europejskich rozgrywkach, a w zbliżającym się sezonie po raz pierwszy w historii aż pięć z nich zagra w fazach grupowych dwóch najważniejszych rozgrywek na kontynencie. Liczymy na to, że nowy sezon przyniesie jak najwięcej sukcesów - poinformował Daniel Obajtek, Prezes Zarządu ORLEN.

Od roku 2010 polską piłkę ręczną  wspierało PGNiG z Grupy ORLEN, jako sponsor juniorskich i seniorskich drużyn narodowych kobiet i mężczyzn.  

- Jesteśmy dumni, że tak silny i stabilny partner nadal będzie wspierać rozwój ligowych rozgrywek piłki ręcznej i dostrzega przy nich potencjał promocyjny dla marki ORLEN. To dla nas dowód zaufania i potwierdzenie dobrze wykonywanej pracy. To strategiczne partnerstwo umożliwi dalsze podnoszenie wartości rozgrywek, zarówno w wymiarze sportowym jak i organizacyjno-marketingowym.  Jestem przekonany, że czeka nas mnóstwo niesamowitych sportowych emocji w trakcie meczów szczypiornistek i szczypiornistów – podkreślił Piotr Należyty, Prezes Zarządu Superligi 

Superliga zyskała nowe logo oparte na monogramie S, zamkniętym w „poruszonym” sześciokącie, całkowicie nowe kolory, bazujące na intensywnej pomarańczy i chłodnej mięcie. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze