Zgodnie z umową marka ORLEN, oprócz bycia w nazwie męskich i żeńskich rozgrywek piłki ręcznej, będzie widniała na strojach zawodników wszystkich klubów (w tym KS Vive Handball Kielce), na parkietach, na bandach reklamowych oraz tablicach statycznych. Logo koncernu będzie również prezentowane podczas transmisji telewizyjnych, internetowych oraz w mediach digitalowych.
- ORLEN to największa firma multienergetyczna w tej części Europy. Budujemy silną, globalną markę nie tylko realizując duże programy inwestycyjne, ale także wspierając najbardziej popularne dyscypliny sportu w Polsce, jedną z nich jest bez wątpienia piłka ręczna. Dlatego po połączeniu z PGNiG podjęliśmy decyzję, że będziemy kontynuować sponsoring tytularny tych rozgrywek i w ramach Grupy ORLEN pozostaniemy partnerem Superligi. Polskie kluby to liczące się zespoły w europejskich rozgrywkach, a w zbliżającym się sezonie po raz pierwszy w historii aż pięć z nich zagra w fazach grupowych dwóch najważniejszych rozgrywek na kontynencie. Liczymy na to, że nowy sezon przyniesie jak najwięcej sukcesów - poinformował Daniel Obajtek, Prezes Zarządu ORLEN.
Od roku 2010 polską piłkę ręczną wspierało PGNiG z Grupy ORLEN, jako sponsor juniorskich i seniorskich drużyn narodowych kobiet i mężczyzn.
- Jesteśmy dumni, że tak silny i stabilny partner nadal będzie wspierać rozwój ligowych rozgrywek piłki ręcznej i dostrzega przy nich potencjał promocyjny dla marki ORLEN. To dla nas dowód zaufania i potwierdzenie dobrze wykonywanej pracy. To strategiczne partnerstwo umożliwi dalsze podnoszenie wartości rozgrywek, zarówno w wymiarze sportowym jak i organizacyjno-marketingowym. Jestem przekonany, że czeka nas mnóstwo niesamowitych sportowych emocji w trakcie meczów szczypiornistek i szczypiornistów – podkreślił Piotr Należyty, Prezes Zarządu Superligi
Superliga zyskała nowe logo oparte na monogramie S, zamkniętym w „poruszonym” sześciokącie, całkowicie nowe kolory, bazujące na intensywnej pomarańczy i chłodnej mięcie.






Napisz komentarz
Komentarze