Nowe, w tym samym stylu wiaty pojawiły się na przystankach komunikacji miejskiej w Starachowicach. Wiaty usytuowano w lokalizacjach odpowiadającym pasażerom. W sumie na starachowickich ulicach pojawiło się 25 wiat. Oznacza to, że wszystkie przystanki mają nowe wiaty. Co ciekawe, ich konstrukcje nie są przystosowane do umieszczania reklam.
-Na tych nowych wiatach już takiej możliwości nie dawaliśmy. Większość powierzchni reklamowych przez większą część roku była po prostu pusta, niewykorzystana. A taki dodatkowy moduł, który trzeba by zakupić, żeby eksponować reklamy kosztuje 6 tys. zł. Gdyby rzeczywiście była potrzeba i byłyby wykorzystywane, to pewnie byśmy montowali kolejne wiaty z tymi modułami. W przyszłości jeśli będą takie potrzeby to będziemy domontowywać w takie miejsca gdzie będzie można eksponować reklamy- wyjaśniał Marek Materek prezydent Starachowic.
A koszty nowych starachowickich wiat przystankowych wyniosły ponad 270 tys. zł, z czego aż 95 procent środków pochodziło z z zewnętrznych funduszy. Natomiast budżet Starachowic dołożył do tego zadania jedynie 13,5 tys. zł.
To zadanie było częścią dużego projektu w ramach którego zmodernizowano część ulic, wybudowano bazę komunikacji miejskiej czy zakupiono 20 niskopodłogowych autobusów.






Napisz komentarz
Komentarze