Proste eksperymenty dla dzieci, takie jak doświadczenia z wodą czy mieszanie kolorów, pozwalają na łatwe zrozumienie podstawowych zasad naukowych oraz na przyswojenie nowych umiejętności.
Sam proces odkrywania oraz działania daje dzieciom wiele radości. Dzięki takim zabawom dziecko doskonali swoją orientację w świecie, rozwija myślenie przyczynowo–skutkowe, odbiera nowe wrażenia estetyczne, odczuwa satysfakcję z możliwości aktywnego działania.
Uczniowie klasy 3c oraz 3e pod okiem nauczyciela chemii - Beaty Goli, wykonali pierwsze zadanie projektowe - eksperyment „Tęcza”, podczas którego poznały zjawisko tęczy. Zostały również zaznajomione z zasadami pracy w laboratorium chemicznym oraz poznały sprzęt specjalistyczny używany przez nauczycieli oraz naukowców podczas badań. Następnie samodzielnie wykonały eksperyment tworząc słodką tęcze w próbowce.






Napisz komentarz
Komentarze