Urząd Miasta w Ostrowcu informuje, że tak jak w latach poprzednich decyzje dotyczące wysokości podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz nakazy płatnicze dla podatników podatku rolnego, od nieruchomości i leśnego na 2024 rok będą dostarczane na terenie miasta przez pracowników ostrowieckiego magistratu.
Decyzje będą dostarczane od 12 stycznia do 13 lutego 2024r na adresy wskazane przy składaniu informacji podatkowej a więc także korespondencyjne.
Odbiór decyzji będzie wymagał zwrotnego potwierdzenia odbioru, stąd pracownicy będą musieli bezpośrednio skontaktować się z adresatem dokumentu.
Urząd informuje, że zobowiązanie podatkowe posiada indywidualny numer rachunku bankowego umieszczony na każdym druku decyzji podatkowej. Dlatego regulując zobowiązanie podatkowe za pośrednictwem banku lub poczty należy dokonywać wpłat wyłącznie na indywidualny numer konta bankowego, w tytule wpisując numer karty kontowej przyporządkowanej do danej nieruchomości. Zapewni to bezbłędną, bezpieczną oraz szybką identyfikację dokonanych wpłat.
Wskazana jest także weryfikacja danych dotyczących powierzchni i klasyfikacji gruntów oraz powierzchni użytkowej budynków zawartych w decyzji w sprawie ustalenia wysokości podatków ze stanem faktycznym. W przypadku rozbieżności można skontaktować się z Urzędem Miasta – Biuro Obsługi Interesanta Sala Zielona stanowisko nr 4.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: (41) 26 72 142, (41) 26 72 297, (41) 26 72 150, (41) 26 72 281.






Napisz komentarz
Komentarze