- Wokół naszego klubu od lat tworzymy prężne środowisko biznesowe. Jest to jeden z naszych priorytetów w tym zakresie. Bo z jednej strony klub jest znakomitym nośnikiem promocyjnym utrwalającym obecność danej marki, ale także przestrzenią do budowania i pogłębiania relacji między firmami. Przy klubie funkcjonuje inicjatywa „Iskra Business”, która zrzesza ponad sto firm - mówi Sebastian Kozubek, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w KS Iskrze Kielce.
Dzięki temu logotypy firm umieszczone będą na spodenkach meczowych zawodników Industrii Kielce, a także m.in. emitowany będzie na bandach reklamowych podczas meczów Orlen Superligi, Orlen Pucharu Polski oraz EHF Ligi Mistrzów.
- Współpraca z KW Morawica S.A. oraz BMW ZK Motors to przykłady partnerstwa i zaufania na najwyższym poziomie. Dlatego tym bardziej doceniamy i dziękujemy za kontynuację tej bardzo owocnej współpracy. To bardzo duży wkład włożonych w rozwój KS Iskry Kielce - mówi Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskry Kielce.






Napisz komentarz
Komentarze