Pozycjonowanie lokalne
Kiedy Twoi klienci szukają produktów i usług, często robią to w internecie. Zatroszcz się o to, żeby Twoja firma była tam widoczna. Jak to zrobić? Jedną ze skutecznych metod jest pozycjonowanie lokalne. Polega ono m.in. na zoptymalizowaniu strony www pod kątem zapytań z okolicy, zdobyciu linków przychodzących właśnie ze stron lokalnych, zadbaniu o frazy kluczowe i pozwoleniu klientom na dzielenie się opiniami.
Billboardy
Jak czytamy na interboard.pl świetnym sposobem na zdobycie uwagi klienta są reklamy na billboardzie. Można wykorzystać w tym celu nie tylko billboardy wielkoformatowe. Sprawdzą się również modele przestawne, stale związane z gruntem oraz naścienne.
Billboardy naprawdę przykuwają wzrok, a mnogość modeli sprawia, że każdy reklamodawca może znaleźć odpowiedni produkt do przedstawienia swoich produktów czy usług.
Reklama w radio
Radio towarzyszy na co dzień wielu osobom. Z pewnością są wśród nich także Twoi klienci. Umieszczenie swojej reklamy w lokalnej stacji radiowej powinno pomóc Ci do nich dotrzeć.
Ludzie słuchają radia nie tylko w domu, ale też w pracy, a powtarzające się w nim piosenki i reklamy wpadają im w ucho. To prosty krok do zapamiętania Twojej firmy i późniejszego zapoznania się z jej ofertą.
Ulotki
Wydawać by się mogło, że ulotki przeszły już do lamusa. Nic bardziej mylnego! Wiele firm wciąż reklamuje swoje usługi na tych kolorowych arkuszach papieru. Co jest kluczowe, żeby potencjalny klient przeczytał ulotkę, a nawet ją sobie zatrzymał, zamiast od razu wyrzucić ją do pobliskiego śmietnika?
Należy zadbać o chwytliwe hasło, odpowiednią czcionkę i właściwie dobrać kolory. Ciekawe barwy przyciągną wzrok i sprawią, że dana osoba rzuci okiem na ulotkę prędzej, niż gdyby reklama była czarno-biała.
Dobrym sposobem na powodzenie reklamy w formie ulotki jest zaoferowanie jakiegoś rabatu.
Media społecznościowe
Siła mediów społecznościowych jest nie do przecenienia. Każdego dnia miliony osób spędzają długie godziny, przeglądając Instagram, Facebooka, Tik Tok. Umieszczenie tam swojej reklamy to dobry ruch. Możesz np. założyć tam firmowe konto, na którym dzieląc się różnymi informacjami, zdobędziesz zaufanie odbiorców. Pokazywanie innym opinii swoich klientów zadziała jak społeczny dowód słuszności, a odpowiadanie na komentarze sprawi, że nawiążesz z klientami prawdziwą więź.
Warto też postawić na kampanię reklamową, której celem będzie osiągnięcie rozpoznawalności. Dotrzesz dzięki temu do nowego grona odbiorców.
Udzielanie się lokalnie
Znanym sposobem na reklamę jest udzielanie się w lokalnej społeczności. Możesz np. wspomagać jakieś przedsięwzięcia, będąc sponsorem. Jest też możliwość samodzielnej organizacji rozmaitych imprez i wydarzeń, które sprawią, że ludzie zaczną kojarzyć Twój biznes. Co to może być? M.in. szkolenia, warsztaty, pikniki.
Podczas takich spotkań bądź otwarty, dzięki czemu wrażenie odbiorców będzie pozytywne.






Napisz komentarz
Komentarze