Do zadań wykonywanych na tym stanowisku pracy będzie należało m.in.: prowadzenie projektów w zakresie cyfrowej transformacji działalności Centrum Bezpieczeństwa Miasta oraz mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłości działania narzędzi informatycznych, rozwój i utrzymanie systemów służących zarządzaniu bezpieczeństwem miasta, w szczególności na potrzeby bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz zarządzania kryzysowego i ochrony ludności, rozwój i utrzymanie systemów łączności radiowej oraz innych systemów łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz realizacji zadań obronnych, a także współpraca z Biurem Rozwoju Miasta w zakresie rozwoju i utrzymania systemów i aplikacji służących zarządzaniu miastem oraz świadczeniu usług publicznych.
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie, minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym, oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14 listopada 2024 r. (włącznie) w siedzibie Urzędu Miasta, pok. 148, w godzinach od 7:30 do 15:30, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miasta Kielce, Wydział Administracji i Kadr, Rynek 1, 25–303 Kielce. Można również złożyć dokumenty w ww. terminie za pośrednictwem platformy ePUAP.
Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w ogłoszeniu rekrutacyjnym na: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-zastepcy-dyrektora-centrum-bezpieczenstwa-miasta-nr-ref-382024.html






Napisz komentarz
Komentarze