W Ostrowcu coraz większą popularność zyskuje OstraKarta, czyli program lojalnościowy dzięki któremu mieszkańcy mogą liczyć na zniżki u lokalnych przedsiębiorców. Ale jak zapewnia Artur Łakomiec prezydent Ostrowca korzyści są obustronne.
-Ostra karta jest bezpłatna. Naprawdę oferuje wiele korzyści z tego tytułu. Już do tej pory mamy ponad 8,5 tysiąca osób, które korzystają z Ostrej Karty, więc rzesza naszych mieszkańców jest coraz większa. To jest opłacalne dla mieszkańców. A firmy respektujące OstrąKartę dzięki współpracy mają możliwość do reklamowania swoich produktów, usług. A te będą też reklamowane na naszych nośnikach miejskich czy lokalnych mediach.
W ostatnich dniach do grona firm uznających OstrąKartę dołączyła m.in. spółka zajmująca się odbiorem odpadów komunalnych, pizzeria, salon z wyposażeniem łazienek czy sprzętem audiologiczny oraz kwiaciarnia.
- Na tą chwilę mam promocję na cały asortyment w wysokości 5%. W najbliższym czasie na pewno jeszcze coś dodamy, żeby przyciągnąć większą uwagę klientów - stwierdziła Magdalena Kowalska właścicielka kwiaciarni "Na rogu".
Za to właściciel sklepu ze zdrową żywnością Jakub Kalita przyznaje jakie jego firma będzie miała korzyści z OstrejKarty,
- Większą rozpoznawalność wśród mieszkańców Ostrowca. Oferujemy zniżki dla mieszkańców oraz dla przedsiębiorców. W przypadku sklepu oferujemy zniżki na zakupy, a w przypadku przedsiębiorców oferujemy zniżki na usługi w naszej agencji SEO.
A do systemu zniżek dołączył się także ostrowiecki klub sportowy KSZO.






Napisz komentarz
Komentarze