Pod względem prawnym przesyłki te są równie ważne jak tradycyjny list polecony za potwierdzeniem odbioru. Usługa będzie dostępna przez aplikację mObywatel z poziomu telefonu komórkowego lub komputera. Aby z niej skorzystać od początku roku, należy założyć adres i skrzynkę do e-Doręczeń.
Cała procedura jest bardzo prosta: wniosek należy złożyć poprzez stronę mObywatel.gov.pl.
Dokładna instrukcja krok po kroku znajduje się na stronach rządowych: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/jak-zalozyc-adres-i-skrzynke-do-e-doreczen
Dzięki usłudze będziesz mógł bezpiecznie wysyłać i otrzymywać urzędowe pisma w wersji elektronicznej, bez potrzeby wizyty na poczcie czy konieczności odbioru awizo, o dogodnej porze i z dowolnego miejsca.
Obywatele, firmy, urzędy oraz zawody zaufania publicznego zyskają możliwość wymiany korespondencji poprzez wygodny system doręczeń elektronicznych. Daje on oszczędność czasu i pieniędzy, ale przed wszystkim zapewnia bezpieczeństwo. Przesłane dokumenty pozostają nienaruszone.
Można także pobrać prawnie ważne dowody na to, kto i kiedy je wysłał i odebrał.






Napisz komentarz
Komentarze