Terenowy Punkt Paszportowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, jak wszystko na to wskazuje rozpocznie działalność od lipca. Wskazują na to oficjalne informacje ze Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego, jakie pojawiły się na portalu tego urzędu.
Punkt mieści się w Biurze Obsługi Klienta, czyli na parterze w budynku ostrowieckiego magistratu, przy ul. Jana Głogowskiego 3/5, wejście od Placu Świętego Floriana. Formalności związane zarówno ze złożeniem wniosków o wydanie paszportu, jak i odebraniem dokumentów, będzie można załatwić od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
Ponieważ nie będzie rejonizacji, z usług punktu paszportowego w Ostrowcu będą mogli korzystać również mieszkańcy innych powiatów czy województw.
Do tej pory formalności związane z wyrabianiem paszportów można było załatwić tylko w Kielcach, w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim. Do końca maja 2025 r. złożono ponad 16 tys. wniosków, wydano ok. 15 tys. paszportów.
Utworzenie pierwszego w województwie świętokrzyskim Terenowego Punktu Paszportowego to spełnienie wyborczej deklaracji Artura Gierady posła PO i jej realizacja przez wojewodę świętokrzyskiego Józefa Bryka i prezydenta Ostrowca Świętokrzyskiego Artura Łakomca.








Napisz komentarz
Komentarze