Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
piątek, 12 grudnia 2025 14:57

Michał Siejak nowym dyrektorem marketingu i komunikacji Korony Kielce

Z początkiem lipca 2025 roku stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji Korony Kielce objął Michał Siejak – dziennikarz, twórca wideo, a przede wszystkim wieloletni kibic żółto-czerwonych.
Michał Siejak nowym dyrektorem marketingu i komunikacji Korony Kielce

Źródło: Korona Kielce

Z Koroną Kielce związany jest od niemal dwóch dekad. Swoją działalność medialną wokół klubu rozpoczął w 2006 roku, prowadząc kibicowskie serwisy internetowe oraz relacjonując życie trybun. Przez lata aktywnie działał w Stowarzyszeniu Kibiców Korony Kielce „Złocisto-Krwiści”, współtworząc kampanie promocyjne i filmy dokumentujące działalność SKKK.

W latach 2011–2019 współpracował z Korona S.A., gdzie odpowiadał za stworzenie i rozwój klubowej telewizji Korona TV. Projekt ten uznawany był za jeden z najbardziej innowacyjnych w kraju, wyznaczając nowe standardy w zakresie sportowego wideo i marketingu w polskiej piłce.

Od 2019 roku był związany z Canal+, gdzie odpowiadał za realizację materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz największych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą – w tym finałów NBA, El Clásico, spotkań Premier League czy meczów tenisowych z udziałem Igi Świątek. Współtworzył również popularne sportowe serie dokumentalne, takie jak „Sędziowie”, „Piłkarze na podsłuchu” oraz „Trenerzy pod presją”.

Na swoim koncie ma również współpracę z Reprezentacją Polski w AMP futbolu, Fundacją Marcina Gortata oraz platformą Viaplay.

Od lipca 2025 roku Michał Siejak odpowiada za cały obszar marketingu i komunikacji Korony Kielce. Dotychczasowy dyrektor, Rafał Kielczyk, pozostaje w strukturach klubu, a dział wchodzi w nowy etap reorganizacji. Celem jest dalsza profesjonalizacja, zwiększenie efektywności oraz jeszcze lepsza współpraca z kibicami, sponsorami i partnerami.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze