Najtańszą ofertę, opiewającą na 62,3 mln zł, złożyła firma BP Tour Regio – jeden z obecnych przewoźników w mieście. Kolejne propozycje należały do konsorcjum PKS Gostynin i PKS Skierniewice (65 mln zł) oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Kielcach (67,2 mln zł). Wyższe oferty zgłosili PKS Tarnobrzeg (68,5 mln zł), Relobus Transport Polska (87,7 mln zł) oraz konsorcjum Przewozy Autobusowe Gryf i Robert Opara przewóz osób (91,3 mln zł).
Budżet przeznaczony na realizację usługi wynosi 87,5 mln zł, co oznacza, że pięć ofert mieści się w założonym limicie. Teraz ZTM przeanalizuje dokumentację i wybierze operatora, który odpowiadać będzie za codzienne kursy nowych „elektryków”.
Nowe autobusy mają wyjechać na ulice Kielc w połowie 2026 roku.






Napisz komentarz
Komentarze