Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
sobota, 13 grudnia 2025 15:50

Ostrowiecki Browar Kultury walczy o prestiżowy tytuł

Ostrowiecki Browar Kultury ma szansę powtórzyć sukces Otwartych Basenów na Rawszczyźnie, okrzykniętych Modernizacją Roku 2018 i zdobyć ten sam tytuł w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu. W tym roku zgłoszono ponad 320 obiektów z całej Polski, a do ścisłego finału zakwalifikowano 64.

Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji powinno nastąpić na przełomie września i października 2020r. Do tego czasu komisja konkursowa będzie wizytować wszystkie finałowe obiekty. W tym czasie trwa także, niezależne od opinii kapituły, głosowanie internetowe o nagrodę internautów. Głosować można raz dziennie, wystarczy jedynie podać adres e-mail oraz imię i nazwisko, a potem potwierdzić oddanie głosu w otrzymanej wiadomości (link do głosowania: http://www.modernizacjaroku.org.pl/pl/edition/1691/object/1737/ostrowiecki-browar-kultury 

Głosowanie trwa do 3 sierpnia 2020 r. do godz. 12.

- Mieszkańcy Ostrowca Świętokrzyskiego to bardzo aktywni internauci, o czym sam niejednokrotnie się przekonałem. Pamiętam dyskusję w mediach społecznościowych nad "Rawką" i później OBK, w której brało udział tysiące osób i wiele z pomysłów tam podrzuconych pojawiło się później w projekcie budowlanym. Teraz liczę, że równie skutecznie uda nam się przegłosować Ostrowiecki Browar Kultury w konkursie stworzonym przez kapitułę ogólnopolskiego konkursu - mówi prezydent Jarosław Górczyński

Jak już informowaliśmy, Ostrowiecki Browar Kultury ma już swój logotyp. Nowy znak odwołuje się do historii obiektu, kultury, architektury, sztuki, typografii, teraźniejszości i przyszłości. Litera O nawiązuje do wizerunku drzwi wejściowych, B do kadzi piwnej, a K to widok budynku z lotu ptaka. Każda z instytucji znajdujących się w Ostrowieckim Browarze Kultury, czyli Miejskie Centrum Kultury, Miejska Bibliotek Publiczna oraz Biuro Wystaw Artystycznych będzie posługiwała się spójnym logotypem w różnych wariantach kolorystycznych.

- Dzięki odpowiedniemu dobraniu kolorów, uda się zamarkować strefy działalności instytucji kultury. Kolor niebieski, kojarzący się z książką zarezerwowaliśmy dla Miejskiej Biblioteki Publicznej, kolor fioletowy będzie się kojarzył z częścią artystyczną reprezentowaną przez Biuro Wystaw Artystycznych, a pomarańczowy przypadł Miejskiemu Centrum Kultury - wyjaśnia Jacek Kowalczyk, dyrektor MCK. 

Musimy się chwalić tym co najlepsze, musimy naszym mieszkańcom i naszym gościom pokazywać, że mamy w Ostrowcu obiekt mieszczący pod swoim dachem trzy instytucje kulturalne. Teraz także te instytucje znalazły się pod wspólnym logiem Ostrowieckiego Browaru Kultury, obiektu w którym skupia się wszystko, co najlepsze w kulturze - dodaje prezydent Jarosław Górczyński.

W połączeniu z wydarzeniami kulturalnymi, logotyp będzie stanowił ważny element promocji Ostrowieckiego Browaru Kultury i samego miasta.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".
 
Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Komentarze