Z pomocy mogą skorzystać właściciele nieruchomości, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, będące właścicielem budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych, wykorzystywanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz właściciele lub zarządcy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Starachowic.
Pomoc polega na jednorazowym pokryciu kosztów usługi polegającej na demontażu wyrobów zawierających azbest wraz z transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym składowisku powstałych odpadów; usunięciu i unieszkodliwieniu na przystosowanym składowisku zdeponowanych na posesji odpadów.
Usługa ta będzie świadczona przez firmę, z którą gmina Starachowice podpisze umowę.
Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy powinny złożyć stosowny wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane. Termin składania wniosków upływa z końcem lutego br.
Szczegółowe informacje dot. pomocy i druki wniosków dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska, w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach oraz na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Starachowicach.






Napisz komentarz
Komentarze