W zamyśle ma to być unikatowy produkt, który wprowadzony do masowej sprzedaży identyfikowałby i reklamował atrakcje naszego regionu. W skład grupy, która będzie wybierała a potem tworzyła procedury wprowadzania marki Krzemiennego Kręgu na rynek weszła grupa przedsiębiorców, właścicieli atrakcji turystycznych, rękodzielnicy, koła gospodyń wiejskich, twórcy ludowi i organizacje pozarządowe. Jarosław Kuba z Lokalnej Grupy Działania Krzemienny Krąg, wyjaśnia, że pomysłodawcy chcą spróbować już na bazie istniejących regionalnych produktów wybrać te najlepsze, oryginalne i kojarzące się właśnie z doliną rzeki Kamiennej a następnie wprowadzić je do dystrybucji
Inicjatorzy powołania lokalnej marki zakładają, że wymierne efekty a więc lista produktów czy działań ściśle związanych z obszarem tworzącym LGD Krzemienny Krąg, pojawią się na rynku za minimum rok.
Dodajmy, że LGD Krzemienny Krąg obejmuje 10 gmin położonymi nad Kamienną na terenie dwu województw – świętokrzyskiego i mazowieckiego i obszarze trzech powiatów ostrowieckiego, opatowskiego oraz lipskiego.






Napisz komentarz
Komentarze