Co można zamieścić na kubku reklamowym?
Nie od dzisiaj wiadomo, że firma, kiedy podejmuje się reklamy, najchętniej wykorzystałaby jak największą powierzchnię reklamową. Nie od dzisiaj wiadomo także, iż im większa powierzchnia pod reklamę, im ta reklama jest skuteczniejsza, tym jest droższa. Nie trzeba jednak wykupywać największego billboardu w mieście, by wieść o Twoim przedsiębiorstwie się rozeszła. Wystarczy, że postawisz na ciekawe, intrygujące kubki reklamowe. Tradycyjny kubek ma całkiem sporą powierzchnię, na której można umieścić reklamę. Warto więc z niej skorzystać. Z jednej strony można na kubku umieścić tradycyjne logo firmy, z drugiej jednak fantastycznie sprawdzi się jakaś personalizowana grafika przygotowana w celu uatrakcyjnienia kubka, by nie był jedynie gadżetem, a czymś znacznie więcej – dumą posiadacza.
Nadruki na kubki powinny być przede wszystkim ciekawe, intrygujące, inspirujące, przykuwające wzrok. To najbardziej liczy się w reklamie. Musimy jednak uważać, by w tym wszystkim się nie zgubić i nie przejść od atrakcyjności do nachalności. Właściciele firmy muszą zaproponować swoim klientom i odbiorcom kubki, po które chętnie będą sięgać.
Jaki rodzaj nadruku wybrać, by być zadowolonym?
Stojąc przed wyborem konkretnej technologii nadruku, musimy wiedzieć, jakie zalety i wady mają konkretne metody. Nie każda bowiem będzie nadawać się w przypadku przedmiotów, które regularnie narażane są na działanie wysokiej temperatury, jak i wody. Najlepiej sprawdza się technologia sublimacyjna, która jednocześnie gwarantuje rewelacyjną trwałość, wysoką jakość samego nadruku, intensywne kolory oraz odpowiednią odporność na działanie wody oraz wysokiej temperatury. Technologia sublimacyjna wykorzystuje tusze wodne, papier transferowy, ciśnienie oraz bardzo wysoką temperaturę – ok. 2000 stopni Celsjusza. Wybierz technologię sublimacyjną, a z pewnością będziesz zadowolony z efektów.






Napisz komentarz
Komentarze